Subject: Viru raba parkla väikevormid Kuusalu vald Kolga alevik, 85 Liiapeksi-Loksa tee
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 11:33:35 +0300

Palun reg mulle

From: Timo Kangur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 21, 2025 4:05 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Viru raba väikevormid

Tervist

Vastavalt meie eilsele telefonivestlusele annan ülevaate tegevustest, mida
RMK Viru raba õpperaja parklas planeerib. Soovime rajada kuivkäimlad (2
tk), informatsiooni edastamiseks varjualuse, infokioski, värava õpperaja
algusesse ning katusega laudpingid. Eelnimetatud taristu toetab Viru raba
õpperaja kasutamist. Infokioskis sooviksime jagada külastajatele infot RMK
külastustaristu kohta nii Lahemaal kui ka kaugemal. Lisaks võiks seal müüa
suupisteid ning karastusjooke ja kohalikku käsitööd. Lisan ka ala, kuhu
sooviksime IKÕ seada.

Väiketaristu planeeritav maa-ala on leitav aadressil
<https://pari.kataster.ee/magic-link/94a1b443-1b0a-4790-9848-fe75f9d2f5c1>
https://pari.kataster.ee/magic-link/94a1b443-1b0a-4790-9848-fe75f9d2f5c1

Eelnevalt on transpordiameti ja RMK vahel sõlmitud RIIGIVARA KASUTAMISE
KOKKULEPE nr 3.2-2/23/2113-1, mille järgi tuleb Viru raba parkla ehitada
vastavalt Transpordiameti 11.04.2023 kirjaga nr 7.1-1/23/3692-4
kooskõlastatud ja Eastconsult OÜ koostatud projektile nr 22010 „ Viru raba
õpperaja parklapõhiprojekt“. Eelnimetatud projekti seletuskirja punktis
2.1 on kirjas, et parklast põhjapoolsel alal tuleb eemaldada alusvõsa
perspektiivsete istepinkide ja varjualuste paigaldamiseks ning WC
ehitamiseks. Lõunapoole on ettenähtud perspektiivne kioski ala. Varasemalt
sõlmitud kasutusõigus ei sisaldanud väikevormide püstitamist, seega
soovime taotleda väikevormide püstitamise kooskõlastust. Väiketaristu osas
on koostatud uus projekt, mis on esitatud EHR kaudu.

Ootame tagasisidet ja suuniseid kasutusõiguse seadmisega väikevormide
püstitamiseks jätkamiseks.

Lugupidamisega

Timo Kangur

Lahemaa külastusala juht

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 501 7970

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>